Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Next door to the bible belt




6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ξύπνησε ξύπνησε!!!

Μωρό μου!!! Η φωνούλα σου!!! Επιτέλους!!! Έχω βάλει κα τέρμα τα μπάσα και γουστάρω...

πακιμποη είπε...

χαχα...
έβαλα ενίσχυση, φίλτρα, αφαίρεση θορύβου...
δε μιλάω εγώ φίλε, είναι ο hal9000

ελπίζω να σ αρέσουν και οι μουσικές πάντως, εκτος απ τις μαλακίες που λέω

Ανώνυμος είπε...

oraia kommatia

***geeky section***

mpike noise reduction?
gia na sinexiso to sxoliasmo moy ton sxetiko me ta mikrofona,
an ixografiseis to mic sketo, kai soseis apo afto to kommati ena profil gia to noise reduction, etsi oste na xrisimopoieis afto to profil otan pas na kaneis to reduction, 9a prokypsoyn ligotera artifacts sto teliko

***end of geeky section***

Pepper Ann είπε...

Ακούω την εκπομπή σου ενώ κάνω εργασία. Με αποσπά λιγάκι αλλά με βοηθάει κιόλας να μην απηυδήσω. Ωραίο πράμα, ειδικά τώρα που ακούμε και τι λες :-)

πακιμποη είπε...

geeky response

καπως έτσι το έκανα
απλά με το πρότυπο θορύβου μάλλον πρέπει να ηχογραφήσεις αρκετά μεγάλο κομμάτι π.χ. 1 λεπτό. εγώ έγραψα μόνο 5-10 δευτερόλεπτα
επίσης το ότι κάνω ενίσχυση έντασης λόγω της βροντερής φνής μου, μάλλον δημιουργεί κι αυτό λίγα αρτιφακτς

ευαχαριστώ για την ακρόαση πέππερ...

Ανώνυμος είπε...

an introduction to the power of braces

http://mother-magazine.com/blog/wp-content/uploads/2011/06/Robin-Rhode-Arm-Chair.jpeg.jpg